Sunday 19 May 2013

New ones at home!! - Nuevas en la casa!!

These are the new flowers we are enjoying at home!! No more tulips, but these beauties to enjoy as well!!
Estas son las nuevas flores que estamos disfrutando en casa!! No mas tulipanes, pero estas bellezas para disfrutar tambien!!

Enjoying these beautiful flowers make me wish you were here to enjoy them with me, but at least you can enjoy them with my pictures!!
El disfrutar de estas flores me hace desear que estuvieran aqui disfrutandolas conmigo, pero al menos las pueden disfrutar con mis fotos!!
 
The world is beautiful and flowers are designed for us to have the pleasure of enjoying it!!
El mundo es hermoso y las flores estan disenadas para que nosotros tengamos el placer de disfrutarlo!!
 
Just "simple" flowers but how much they can "say" and do for us!!
Solo son "simples" flores pero hay que ver todo lo que pueden "decir" y hacer por nosotros!!

Let's take time to enjoy the flowers around us, I promise you it'll make our lives a lot prettier!!
Tomemonos el tiempo de disfrutar las flores a nuestro alrededor, les prometo que esto hara nuestra vida mucho mas bella!!
And to finish, a beautiful flower to my ''flowers'', all of you who make my life a lot prettier just by being part of it!!
Y para terminar, una hermosa flor para mis ''flores'', todos ustedes quienes hacen mi vida mas hermosa solo por ser parte de esta!!

No comments:

Post a Comment